SDP potrošila najviše na bilborde u Novom Pazaru

Datum kreiranja: ponedeljak, 10 avgust 2020

np bilbordi 100plusSandžačka demokratska partija (SDP) potrošila je najviše novca na oglašavanje putem bilborda tokom predizborne kampanje, pokazuje monitoring Transparentnosti Srbija, a prenosi Radio Sto plus..

Prema istraživanju Transparentnosti, Sandžačka demokratska partija je na takav vid oglašavanja potrošila nešto manje od 3.500 evra, daleko više od Srpske napredne stranke (SNS) koja je na drugom mestu sa oko 1.150 evra.

Putem bilborda u Novom Pazaru reklamirale su se i Stranka pravde i pomirenja (SPP) koja je, prema procenama Transparentnosti Srbija, utrošila oko 450 evra, Ujedinjena demokratska Srbija (UDS) čiji su troškovi bili oko 360 evra, kao i “Metla” sa 240 evra.

Sandžačka demokratska partija je tokom predizborne kampanje za lokalne izborne zakupila gotovo 90 odsto posmatranih bilborda, dok je ostatak pripao Stranci pravde i pomirenja. Stranka demokratske akcije (SDA) Sandžaka se nije na taj način oglašavala.

Preko 60 odsto svih posmatranih bilborda sa porukama za republičke izbore u predizbornoj kampanji zakupila je SNS, četvrtinu njih SPP, a ostatak UDS i “Metla”.

Transparentnost Srbija posmatrala je tokom tri nedelje oglašavanje na 19 velikih bilborda na teritoriji Novog Pazara, kao i na 140 manjih, svetlećih reklama u ulicama Stefana Nemanje, AVNOJ-a i 28. novembra.

N. Kočović