Business Joomla Themes by Justhost Reviews

Stranke u kampanji potrošile najmanje 15 miliona evra

Datum kreiranja: utorak, 24 maj 2016

izbori plakatiStranke i koalicije su tokom predizborne kampanje najviše novca izdvojile za TV spotove, promocije u štampanim medijima, kao i za plakate, a kako procenje programski direktor Transparetnost Srbija Nemanja Nenadić, nisu mogle da potroše manje od 15 miliona evra.

Kad se sve sabere, ne verujem da su sve kampanje zbirno mogle da koštaju manje od 15 miliona evra, rekao je Nenadić za Novosti.

Ubedljivo najviše je potrošila koalicija oko Srpske napredne stranke, koja je za spotove, bilborde i oglase u novinama izdvojila 4,9 miliona evra.

Na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, kao i na RTV, Studiju B i N1, oni su emitovali ukupno 103.695 sekundi predizbornog materijala.

Socijalisti su na medijsku promociju potrošili nešto više od 1,7 miliona evra, a njihovi spotovi su emitovani 25.652 sekunde.

Na osnovu podataka iz nacionalne dnevne i nedeljne štampe, ukupni troškovi oglašavanja u novinama, bez obračunatih popusta, premašuju 1,2 miliona evra.

Organizacija Transparentnost Srbija procenila je da su učesnici na izborima samo za spotove na TV stanicama obuhvaćenim monitoringom, promocije u štampanim medijima i bilborde u Beogradu potrošili oko 8,7 miliona evra.

Ovo su grubi podaci, koji su prikupljeni na osnovu praćenja kampanje na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, bilborda u Beogradu, kao i oglasa u štampi. Još nisu obračunati troškovi oglašavanja na radio-stanicama, internetu i u lokalnim medijima.

Detaljnije na:http://transparentnost.org.rs/index.php/sr/aktivnosti/tekui-projekti/monitoring-finansiranja-izborne-kampanje-2016