Datum kreiranja: petak, 28 februar 2014	
	
	        
Iz medija smo iznenada saznali da Etihad još nije "zvanično" suvlasnik  Er Srbije, odnosno da će to postati "ovih dana" kada predsednik  kompanije iz Abu Dabija i ministar saobraćaja Srbije potpišu (još jedan)  sporazum.
 
Moguće je, kako se tvrdi u tekstu objavljenim u današnjim „Novostima“ (
http://goo.gl/tmjoZ6),  da „tehnička Vlada“ može da izvrši „tehničko pitanje“ , odnosno da  konstatuje da su „obe strane ispunile svoje ugovorne obaveze“ i  verifikuje pravne posledice ispunjenja preuzetih obaveza. 
 Međutim, ni Vlada u ostavci, ni Vlada u punom kapacitetu nisu ovlašćene  da zaključuju tajne sporazume o prodaji javne imovine i državnih  preduzeća, niti da ugovaraju prodaju drugačije nego što je uređeno  zakonima. A da li je sve (i da li je išta) bilo po zakonu, a zatim i da  li je ugovor dobar ili loš, ne može se znati dok se ugovori ne objave.
 U 24 izveštaja Saveta za borbu protiv korupcije iz ranijih godina, koji  su proteklih meseci bili ispitivani nakon što je EU ukazala na nužnost  da se to uradi, a Vlada 2012 uvrstila na spisak prioriteta svog  delovanja, mnogi se odnose upravo na situacije kada ugovori nisu bili u  celosti objavljeni, i pored zahteva javnosti i nekadašnjeg sastava  Saveta.  
 Čak i kada bi privatizacioni sporazumi zaključeni u  poslednje dve godine bili najbolji i najčistiji mogući, apsurdno je  ponavljati iste greške i kroz tajnost podsticati sumnje. Borba protiv  korupcije podrazumeva neselektivno ispitivanje slučajeva iz prošlosti,  ali mnogo više, učenje na sopstvenim greškama i izgradnju sistema u  kojem se one više neće događati.