Politički i komercijalni interes
Datum kreiranja: ponedeljak, 07 april 2014
U Utisku nedelje otvoreno smo čuli da je država, odnosno Aleksandar Vučić, iako vatreni navijač Zvezde, obezbedio da Telekom i NIS sklope ugovore za sponzorisanje Partizana. I čuli smo da je za Partizan problem što Zvezda od „državnih firmi“ dobija znatno više .Korišćenjem istog političkog mehanizma. Toliko o tržištu, liberalizmu, departizaciji.
Čuli smo da je rešenje da pomoć državnih preduzeća Zvezdi i Partizanu bude ista. Možda je rešenje da bude 0 i da klubovi budu na tržištu?
U svakom slučaju, Čović i Vujošević su dokazali da treba zabraniti sponzorske ugovore za JP i firme sa državnim udelom, ča i ako postoji potencijalno komercijalni interes za reklamiranje. Jer je politički interes u Srbiji jači od komercijalnog.
Čuli smo da je rešenje da pomoć državnih preduzeća Zvezdi i Partizanu bude ista. Možda je rešenje da bude 0 i da klubovi budu na tržištu?
U svakom slučaju, Čović i Vujošević su dokazali da treba zabraniti sponzorske ugovore za JP i firme sa državnim udelom, ča i ako postoji potencijalno komercijalni interes za reklamiranje. Jer je politički interes u Srbiji jači od komercijalnog.