Konkurs u Ministarstvu rada - krivična prijava i ostala pitanja
U opisu ove krivične prijave ne govori se mnogo o nepravilnostima u samoj proceduri odlučivanja o prispelim prijavama na konkurs (postoje uputnice ka tekstovima koji su o tome objavljeni u medijima), a gde bi prevashodno trebalo ispitati da li je bilo zloupotrebe službenog položaja kroz svesno kršenje procedura i predlaganje da se finansiraju projekti organizacija koje ne ispunjavaju uslove. Naglasak se stavlja na otrkivene podatke iz komunikacije između pojedinih učesnika konkursa, komunikaciju između njih i savetnice Ministarstva, kao i na podatke koji ukazuju na povezanost pojedinih udruženja koja su konkurisala (po rođačkoj liniji, istovetnim projektima, podacima iz statuta, adresama i slično), a sve u cilju da se dokaže postojanje organizovanog pokušaja da se znatan deo sredstava dodeli "poželjnim" dobitnicima.
Podsećamo na ranije izjave i tekstove u kojima smo ukazali da (bez obzira na ispitivanje krivične odgovornosti ili druge spoljne vidove kontrole), ministar Vulin ima obavezu da neposredno ili preko službi u Ministarstvu utvrdi i činjenice u vezi sa sprovođenjem ovog konkursa, što nije učinjeno. Na zaključak o tome da je ovogodišnji konkurs poništen a sredstva preneta na druge namene samo zarad toga da bi se afera zataškala ukazuje i okolnost da se najavljuje da će sledeće godine konkurs biti organizovan i da drugi konkursi ovog Ministarstva za NVO nisu poništeni da bi se novac preneo "tamo gde je to potrebnije".